-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
936 אורחים

האם כשיש טעם וגעיא במלה אחת קריאתה בינונית כפי שכתב היפ"ה בתאג תורה קדומה, או שהתיבה מלעיל, כגון בפסוק "השמע עם קול..." שבפרשת ואתחנן, ומה דעת מהרי"ץ בזה

  7:45 דק'  7:45 דק'
מספר צפיות: 8734
 

 
מתוך השיעור השבועי מוצש"ק שופטים ה'תש"ע   

       

הדפס

עוד במדור

  1. לעמוד הבא

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
פעולת צדיק
מנויים לחיים
עבור לתוכן העמוד