-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
1146 אורחים

"זעקת סדום ועמורה כי רבה", למה המלה 'רבה' היא מלעיל?

  23:21 דק'  23:21 דק'
מספר צפיות: 6770
וכיצד אומרים בתפילת ערבית 'ענו שירה בשמחה רבה', מלעיל או מלרע? האם יש הבדל בין ערבית לשחרית? האם מפסיקים במלה רבה, וממשיכים אמרו כולם כפיסקא חדשה? למה 'מי כמוכה' הראשון רפה, והשני בדגש?
 

 
מתוך השיעור השבועי מוצש"ק חיי שרה ה'תשע"א   

          

הדפס

עוד במדור

     
  1. לעמוד הקודם
  2.  

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
פעולת צדיק
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
מנויים לחיים
עבור לתוכן העמוד