-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
542 אורחים

מי שלבש טלית גדול וראה שהעטרה למטה והפך את הטלית, האם צריך לברך שוב?

    
מספר צפיות: 22240
תשובה: כל זמן שהטלית נשארה על גופו אין צריך לברך שוב, ואם הסירה לגמרי מגופו צריך לברך. ועדיף שלא לברך ממש אלא בהרהור.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: כל זמן שהטלית נשארה על גופו אין צריך לברך שוב, ואם הסירה לגמרי מגופו צריך לברך. ועדיף שלא לברך ממש אלא בהרהורא.

 

א. עיין שלחן ערוך המקוצר סימן ח׳ סעיף כ״ב.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מיני תבלין וקליות
מנויים לחיים
פעולת צדיק
מצות טעמו וראו
עבור לתוכן העמוד