-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
490 אורחים

מה הדין בישיבה, שבזמן האוכל כל אחד בא בזמן אחר, האם צריכים לזמן בעשרה?

    
מספר צפיות: 22382
תשובה: צריכים שיתחילו ביחד או יגמרו ביחד, ואם לאו לא יזמנו בעשרה.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: צריכים שיתחילו ביחד או יגמרו ביחד, ואם לאו לא יזמנו בעשרהא.

 

א. עיין שלחן ערוך המקוצר סימן ל״ג סעיף ט״ו.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

     
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. לעמוד הבא
  4.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מנויים לחיים
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
פעולת צדיק
עבור לתוכן העמוד