-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
885 אורחים

האם יש לומר צדקתך במנחה של שבת מעומד או מיושב?

    
מספר צפיות: 23966
תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
פעולת צדיק
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
מנויים לחיים
עבור לתוכן העמוד