-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
724 אורחים

האם יש לומר צדקתך במנחה של שבת מעומד או מיושב?

    
מספר צפיות: 23967
תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
פעולת צדיק
מנויים לחיים
מצות טעמו וראו
מיני תבלין וקליות
עבור לתוכן העמוד