-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
444 אורחים

האם יש לומר צדקתך במנחה של שבת מעומד או מיושב?

    
מספר צפיות: 23978
תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

    [1-5]...[21-25]  
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. 26 
  4. 27 
  5. 28 
  6. 29 
  7. 30 
  8. לעמוד הבא

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
פעולת צדיק
מצות טעמו וראו
מנויים לחיים
מיני תבלין וקליות
עבור לתוכן העמוד