-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
551 אורחים

האם יש לומר צדקתך במנחה של שבת מעומד או מיושב?

    
מספר צפיות: 23994
תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אין קפידא בדבר, ובדרך כלל אומרים אותו מעומד כי עדין עומדים אחרי שהש״ץ מסיים את חזרת התפילה, אך אם ישב אין אומרים לו לעמוד.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

     
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. לעמוד הבא
  4.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מנויים לחיים
מיני תבלין וקליות
פעולת צדיק
מצות טעמו וראו
עבור לתוכן העמוד