-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
793 אורחים

מהי צורת החזקת הגביע בקידוש?

    
מספר צפיות: 23297
תשובה: על פי הקבלה יש לתפסו מתחתיתו, ואם אי אפשר לו יכול לתפסו בצד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: על פי הקבלה יש לתפסו מתחתיתו, ואם אי אפשר לו יכול לתפסו בצדא.

 

א. ועיין מגן אברהם סימן קפ״ג ס״ק ר, משנה ברורה ס״ק ט״ו בשם השל׳׳ה, כף החיים ס״ק כ׳ ושמירת שבת כהלכתה פרק מ״ז סעיף כ״ט.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מיני תבלין וקליות
מנויים לחיים
פעולת צדיק
מצות טעמו וראו
עבור לתוכן העמוד