-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
889 אורחים

מהי צורת החזקת הגביע בקידוש?

    
מספר צפיות: 23298
תשובה: על פי הקבלה יש לתפסו מתחתיתו, ואם אי אפשר לו יכול לתפסו בצד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: על פי הקבלה יש לתפסו מתחתיתו, ואם אי אפשר לו יכול לתפסו בצדא.

 

א. ועיין מגן אברהם סימן קפ״ג ס״ק ר, משנה ברורה ס״ק ט״ו בשם השל׳׳ה, כף החיים ס״ק כ׳ ושמירת שבת כהלכתה פרק מ״ז סעיף כ״ט.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
פעולת צדיק
מנויים לחיים
עבור לתוכן העמוד