-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
568 אורחים

מהי צורת החזקת הגביע בקידוש?

    
מספר צפיות: 23312
תשובה: על פי הקבלה יש לתפסו מתחתיתו, ואם אי אפשר לו יכול לתפסו בצד.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: על פי הקבלה יש לתפסו מתחתיתו, ואם אי אפשר לו יכול לתפסו בצדא.

 

א. ועיין מגן אברהם סימן קפ״ג ס״ק ר, משנה ברורה ס״ק ט״ו בשם השל׳׳ה, כף החיים ס״ק כ׳ ושמירת שבת כהלכתה פרק מ״ז סעיף כ״ט.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מנויים לחיים
פעולת צדיק
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
עבור לתוכן העמוד