-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
430 אורחים

הרואה את חבירו בבין המצרים והוא אחר שלושים יום שלא ראהו, האם יברך שהחיינו?

    
מספר צפיות: 23817
תשובה: אם שמח בראייתו יברך ואפילו בבין המצרים.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אם שמח בראייתו יברך ואפילו בבין המצריםא.

 

א. ועיין שערי תשובה סימן תקנ״א ס״ק ל״ח, דעת תורה סעיף י״ז ונחמת ישראל פרק כ"ב הערה ש״ו.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

    [1-5]...[21-25]  
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. 26 
  4. 27 
  5. 28 
  6. 29 
  7. 30 
  8. לעמוד הבא

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
פעולת צדיק
מצות טעמו וראו
מנויים לחיים
מיני תבלין וקליות
עבור לתוכן העמוד