-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
776 אורחים

כיצד יש לעשר את היין, האם את הענבים לפני יצורו או כשכבר נעשה יין?

    
מספר צפיות: 23599
תשובה: אחרי שכבר נעשה יין.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אחרי שכבר נעשה ייןא.

 

א. ומינה נפקא ללוקח ענבים מן הגוי ועשאן יין, שחייב להפריש מהן תרומות ומעשרות, וכמו שכתב בשו״ת החיים והשלום יו״ד סימן נ״ו, נ״ז.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

  1. לעמוד הבא
  2.  [6-10]...[26-30]

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
מנויים לחיים
פעולת צדיק
עבור לתוכן העמוד