-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
575 אורחים

כיצד יש לעשר את היין, האם את הענבים לפני יצורו או כשכבר נעשה יין?

    
מספר צפיות: 23632
תשובה: אחרי שכבר נעשה יין.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: אחרי שכבר נעשה ייןא.

 

א. ומינה נפקא ללוקח ענבים מן הגוי ועשאן יין, שחייב להפריש מהן תרומות ומעשרות, וכמו שכתב בשו״ת החיים והשלום יו״ד סימן נ״ו, נ״ז.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

    [1-5]...[21-25]  
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. 26 
  4. 27 
  5. 28 
  6. 29 
  7. 30 
  8. לעמוד הבא

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
פעולת צדיק
מנויים לחיים
מיני תבלין וקליות
מצות טעמו וראו
עבור לתוכן העמוד