-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
429 אורחים

מי שלבש טלית גדול וראה שהעטרה למטה והפך את הטלית, האם צריך לברך שוב?

    
מספר צפיות: 22243
תשובה: כל זמן שהטלית נשארה על גופו אין צריך לברך שוב, ואם הסירה לגמרי מגופו צריך לברך. ועדיף שלא לברך ממש אלא בהרהור.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: כל זמן שהטלית נשארה על גופו אין צריך לברך שוב, ואם הסירה לגמרי מגופו צריך לברך. ועדיף שלא לברך ממש אלא בהרהורא.

 

א. עיין שלחן ערוך המקוצר סימן ח׳ סעיף כ״ב.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

    [1-5]...[21-25]  
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. 26 
  4. 27 
  5. 28 
  6. 29 
  7. 30 

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מצות טעמו וראו
מיני תבלין וקליות
פעולת צדיק
מנויים לחיים
עבור לתוכן העמוד