-
מרן
-
חיפוש מתקדם
עכשיו באתר יד מהרי"ץ
586 אורחים

אדם שבירך על המאכל בחצר ואחר כך נכנס לתוך הבנין, האם צריך לחזור ולברך שוב?

    
מספר צפיות: 23106
תשובה: צריך משום שינוי מקום, ואמנם כל זמן שנמצא בחצר אין צריך לברך אף שהולך שם ממקום למקום.
י"ט תשרי ה'תשע''ה

תשובה: צריך משום שינוי מקום, ואמנם כל זמן שנמצא בחצר אין צריך לברך אף שהולך שם ממקום למקוםא.

 

א. עיין שלחן ערוך סימן קע״ח, ובפסקי תשובות שם כל חילוקי ופרטי הדינים בזה.

הדפסהוסף תגובה

עוד...

    [1-5]...[21-25]  
  1. לעמוד הקודם
  2.  
  3. 26 
  4. 27 
  5. 28 
  6. 29 
  7. 30 

כניסה לחברים רשומים

להרשמה
 
מנויים לחיים
מיני תבלין וקליות
פעולת צדיק
מצות טעמו וראו
עבור לתוכן העמוד